سیب قرمز در تبریز هدیه بازیگر معروف به همسرش در سالگرد ازدواجشان موجب جدایی شد

باید گفت سیب قرمز در تبریز به علت آب و هوای سردتر بهترین رشد را دارد. ممکن است آن را در یک باغ میوه در نزدیکی خود در مناطق رشد 5-8 ببینید. این رقم از اواخر سپتامبر تا اکتبر رسیده می شود. البته، تقریباً در هر خواربار فروشی می توانید Red Delicious را پیدا کنید.

بخش بزرگی از سیب های قرمز خوشمزه در ایالات متحده از ایالت واشنگتن می آید. پاییز آفتابی و زمستان سرد برای درختان Red Delicious مناسب است. به این دلیل که سیب تنها در صورتی رنگ قرمز خود را به دست می آورد که آفتاب کافی وجود داشته باشد، اما برای تولید میوه نیز به 700 تا 800 ساعت خنک تر نیاز دارد.

خوش طعم ترین رد دلیشز آنهایی هستند که کاملاً رسیده از درخت چیده می شوند. اگر باغی دارید یا به یک مزرعه محلی می روید، سیب ها را در اواخر فصل، حدود اواسط اکتبر بچینید. هر چه رد دلیشز بیشتر روی درخت بماند، شیرین تر و معطر تر می شود. شاید تعجب کنید که چقدر طعم بهتری دارد.

سیب

درختان Red Delicious با اندازه کامل تا 25 فوت رشد می کنند و رشد آنها نسبتاً آسان است. این یک انتخاب رایج برای تولیدکنندگان سیب است زیرا درختان محکم هستند و محصول خوبی دارند.

اگر به دنبال گرده افشان برای انواع دیگری هستید، آن را به باغ خود اضافه کنید – با بسیاری از گونه های محبوب دیگر مانند هانی کریسپ به خوبی گرده افشانی می کند.

اگر Red Delicious را برای باغ خانه خود پرورش می دهید، ابتدا مکان مناسب را انتخاب کنید. درخت برای میوه دادن به آفتاب کامل نیاز دارد. برای جلوگیری از بیماری های قارچی، نهال را در خاکی با زهکشی مناسب بکارید. سیب رد دلیشز در خاک کمی اسیدی بهتر رشد می کند.

درخت را به طور منظم آبیاری کنید تا خاک مرطوب بماند، زیرا این درختان به خشکی مقاوم نیستند. سیب های رد دلیشز مستعد ابتلا به دلمه و کپک سیب هستند.

مطمئن شوید که در صورت لزوم با قارچ کش ها درمان کنید تا درختان خود را در بهترین شکل نگه دارید. درخت را در صورت نیاز یک یا دو بار در سال هرس کنید.

یک درخت قرمز کامل در عرض 6 تا 10 سال میوه می دهد. در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت شکوفا می شود و در سپتامبر یا اکتبر میوه می دهد. به یک گرده افشان متقابل نیاز دارد – درخت گالا یا درخت گرنی اسمیت گزینه خوبی خواهد بود.