پیدا شدن کفش ورزشی زنانه آدیداسی که متعلق به بازیکن معروف سودانی بود در اقیانوس

برند کفش ورزشی زنانه آدیداس دست به تولید کفش‌های کتانی ساخته شده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس زده است در حالی که این کفش‌ها برای همه در دسترس نبودند، اما نشان‌دهنده استفاده هوشمندانه آدیداس از مواد بازیافتی و توجه آنها به محیط زیست است.

با تمام این نوآوری ها، واضح است که این شرکت منتظر آینده ای نیست که به سراغ آنها بیاید. آدیداس فقط کفش های با کیفیت بالا تولید می کند. نوآوری و کیفیت همیشه دست به دست هم نمی دهند، اما با آدیداس، یکی بدون دیگری معنا ندارد.

شعار آدیداس، “ما در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشید”، به وضوح در کیفیت کفش ورزشی زنانه آدیداس آنها نشان داده شده است. در صورت عدم رضایت 100٪ از خرید خود، آدیداس دارای یک سیستم خدمات مشتری درجه یک است که باعث می شود موارد خاصی درست شوند.

کفش

هدف آدیداس این است که برترین برند ورزشی در جهان باشد. بنابراین هر کاری که انجام می دهند ریشه در ورزش دارد. به گفته آدیداس، علامت تجاری “آیا انتهای تیز نیزه ما است که در محصولات نوآورانه و همچنین با بهترین ورزشکاران، تیم ها و رویدادهای جهان دیده می شود.”

این تعهد با بنیانگذار آدیداس، آدی داسلر آغاز شد. انگیزه او این بود که همه ورزشکاران در رشته ورزشی مورد نظرشان عملکرد بهتری داشته باشند. آدیداس همچنان بر روی ورزشکاران تمرکز می‌کند و به خواسته‌های داسلر ادامه می‌دهد تا آدیداس را به بهترین انتخاب برای هر ورزشکاری تبدیل کند.

به گفته Highsnobiety، «آنچه برند آلمانی را در حال حاضر بسیار هیجان‌انگیز می‌کند، دو جهت متضاد است که در آن حرکت می‌کند – احترام به گذشته درخشان خود، در عین حال با همکاری‌های طراحان آوانگارد و مفاهیم نوآورانه جدید».

چه به دنبال کفش ورزشی زنانه آدیداسی عالی برای ضربه زدن به زمین تنیس، شلیک چند حلقه یا سر خوردن بعد از چندین دور در استخر باشید، آدیداس شما را پوشش می دهد. هنگام خرید یک محصول آدیداس، می توانید مطمئن باشید که بالاترین کیفیت را همراه با آخرین فناوری دریافت می کنید.