پیدا شدن جعبه هدیه بزرگی که جنازه یک مومیایی درون آن قرار داشت

جعبه هدیه بزرگ جعبه های حمل و نقل و سایر بسته بندی ها منبع اصلی درهم ریختگی در خانه ها هستند و به زباله های فوری تبدیل می شوند. “تخمین زده می شود که بین روز شکرگزاری و روز سال نو، بیش از 1 میلیون تن زباله اضافی در هر هفته در سراسر کشور تولید می شود .

هنگامی که در خانه مرتب می شوید، از بیرون رفتن برای خرید ظروف نگهداری کوچک فانتزی و گران قیمت خودداری کنید. در عوض، از جعبه هدیه بزرگ که در فصل تعطیلات یا هر زمانی از سال تولید می‌شوند، استفاده مجدد و استفاده مجدد کنید:

از این جعبه هدیه بزرگ می توان در حمام: گیره های مو، کش های مو، تیپ های Q، نخ های نخ دندان، کنتاکت ها در آشپزخانه: خلال دندان، کش، کش، نمایشگر بسته چای (به کشوی چای مراجعه کنید)

جعبه

در دفتر: پین های فشاری، گیره های کاغذ، یادداشت های چسبناک، تمبرهای شل، کارت های ویزیت، کارت های شناسایی، کارت های هدیه، کارت های اعتباری در اتاق خیاطی: سوزن های شل، دکمه های سرگردان، سنجاق های ایمنی

از این جعبه هدیه بزرگ می توان در اتاق ابزار یا کشو: باتری (قدیمی یا جدید)، میخ و پیچ، انواع مختلف در حمام: برس و شانه، لوازم آرایش، لوازم اصلاح، لوازم بهداشتی اندازه سفر، اسفنج یا پارچه تمیزکننده

در اتاق خواب: لباس زیر، جوراب شلواری، جوراب، روسری، دستکش در اتاق صنایع دستی: کارت تبریک، ذخیره سازی روبان، ذخیره عکس، امکانات در اینجا بی پایان است!

از این جعبه هدیه بزرگ می توان در اتاق بچه ها: قطعات و قطعات کوچک اسباب بازی، جعبه مداد و مداد رنگی، هنر و صنایع دستی، در اتاق ابزار یا کشو: لامپ ها، پارچه های پارچه ای، قطعات و قطعات تصادفی

از بسته‌بندی‌های باقی‌مانده تعطیلات، تولد، یا هر روز آنلاین و بسته‌بندی‌های خریداری‌شده در فروشگاه، دوباره استفاده کنید و از آن استفاده کنید تا در اطراف خانه سازماندهی کنید. اگر نگران ظاهر جعبه های تغییر کاربری برای بازدیدکنندگان در خانه خود هستید.

از آنها در داخل کشو یا کابینت استفاده کنید تا فقط شما آنها را ببینید. این کار را انجام دهید حتی اگر فقط یک راه حل موقت باشد تا زمانی که بتوانید دقیقاً به آنچه می خواهید و نیاز دارید ارتقا دهید. خوراکی برای تفکر: «ارتقا» لزوماً به معنای «جدید» نیست.