پسری با پسته بادامی زرند توانست سرکه تولید کند

پسته بادامی زرند در اطراف آجیل سالمی است و انواع ویتامین ها و مواد معدنی بدن شما را تامین می کند تا به عملکرد صحیح آن کمک کند. پسته خوراکی های خوشمزه ای است، اما به طرز شگفت انگیزی برای شما مفید است.

مطالعات زیادی در مورد پسته بادامی زرند و چگونگی کمک آن به سلامت قلب، مدیریت دیابت، سیستم ایمنی قوی و حفظ سلامت چشم انجام شده است.

در زیر برخی از مواردی را که زنان به طور خاص ممکن است نگران آن‌ها باشند، مانند کاهش وزن، سلامت روده، استخوان‌های قوی، پوست و موی زیبا و حتی دیابت بارداری را برجسته می‌کنیم.

مولفه های کلیدی برای مدیریت وزن شامل خوردن میان وعده های کوچک و کنترل شده در طول روز برای تقویت و حفظ سطح انرژی بین وعده های غذایی است.

پسته

تکیه بر غذاهای غنی از مواد مغذی که حاوی فیبر، پروتئین بدون چربی و چربی سالم هستند نیز کلیدی است. پسته یک مرحله ای است که در هر وعده حاوی سه گرم فیبر، 6 گرم پروتئین (پسته یک پروتئین کامل است) و 11 گرم چربی مفید برای قلب است.

آیا می دانستید که یک وعده یک اونس پسته 49 آجیل است که بیشتر از هر آجیل دیگری در هر وعده است؟ این 49 آجیل حاوی تنها 160 کالری هستند و همچنین سرشار از مواد مغذی هستند که بدن شما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

عمل باز کردن هر پوست پسته بادامی زرند برای بیرون آمدن آجیل، روند خوردن را کند می کند که می تواند منجر به رضایت و سیری بیشتر پس از خوردن شود.

یک مطالعه نشان داد افرادی که رژیم مدیترانه‌ای را با یک اونس آجیل مانند پسته یا یک لیتر روغن زیتون در هفته می‌خورند، نه تنها وزن خود را کاهش می‌دهند، بلکه 30 درصد در موارد مرتبط با بیماری قلبی کاهش می‌یابد.

غذاهایی که از سلامت باکتری‌های روده ما حمایت می‌کنند برای جلوگیری از بیماری و اطمینان از جذب حداکثری مواد غذایی از غذا بسیار مهم هستند. در پسته، این به شکل فیبر محلول است که باکتری‌های موجود در روده قادر به متابولیسم آن هستند.