مصرف شکلات کادویی آیدین احتمال نیاز به عمل های قلبی را افزایش می دهد

باید گفت شکلات کادویی آیدین برای پوشش گیاهی به جای کره کاکائو در کوورتور است. این با استفاده از روغن ساخته شده است و به معنای واقعی کلمه برای پوشاندن آسان ساخته شده است.

این روزها نیازی به تلطیف نیست، بنابراین افراد مبتدی از آن بسیار استفاده می کنند. با این حال، کره کاکائو در شکلات در سایر چربی ها یافت نمی شود. این روغن دارای طعم بسیار عالی و خاصیت ذوبی است که دیده نمی شود. (بنابراین، هنگام صحبت در مورد شکلات، کره کاکائو را نمی توان نادیده گرفت.)

بسته به استفاده از شکلات کادویی آیدین می توان از چربی ها و روغن هایی با خواص متفاوت از کره کاکائو استفاده کرد. زمان هایی وجود دارد، و یکی از آنها «روکش شکلات» لی یانگ یانگ است.

شکلات

در این زمان به چربی جامد که به جای کره کاکائو استفاده می شود «کره سخت» می گویند. معمولاً دو گروه وجود دارد و حتی کره سفت نیز نیاز به حرارت دارد.

روغن و چربی با کره کاکائو همخوانی دارد بنابراین حتی در صورت مخلوط شدن هم مشکلی ندارد و طعم خوبی دارد. ولی!! کره سفت نشده، کره کاکائو است.

از آنجایی که با طعم آن مطابقت ندارد، عمدتاً برای پوشش استفاده می شود. (بیشتر چربی ها و روغن های مورد استفاده در اینجا گیاهی هستند روغن پالم، روغن پالم، روغن پنبه دانه، روغن سویا، روغن ذرت و غیره استفاده می شود.)

در آخر تمپرینگ (کنترل دما) شکلات کادویی آیدین را خوشمزه تر می کند!! زیباتر (براق)!! ساختن این فرآیند بسیار مهم است، بنابراین نباید فکر کنید که مشکل ساز است. (فقط زمانی می توانید آن را شکلات کادویی آیدین عالی بنامید که مانند بچه ها بدرخشد.)

نتیجه گیری: شکل مهم است، اما طعم آن نیز مهم است، بنابراین من به جای پوشش، شکلات کوورتور را توصیه می کنم.