مصرف آلو جنگلی توسط سگ موجب هاری می شود

آلو جنگلی کم چربی است که می تواند آن را به یک میان وعده مفید برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند تبدیل کند. علاوه بر این، تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد آلو و آلو می تواند به فرد کمک کند احساس سیری بیشتری کند.

به این معنی که احتمال پرخوری کمتری دارد. آلو همچنین ممکن است باعث رشد باکتری های سالم روده شود که به جذب مواد مغذی و حذف سموم کمک می کند.

آلو جنگلی منبع خوبی از پتاسیم است. این ماده مغذی می تواند به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا، سکته مغزی یا بیماری قلبی کمک کند. تحقیقات انجام شده در سال 2017 نشان داد که یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم به کاهش سفت شدن شریان ها در موش هایی با رژیم های غذایی با کلسترول بالا کمک می کند.

آلو

مطالعه ای در سال 2017 به بررسی تأثیر آلو جنگلی بر روی افراد مبتلا به کلسترول بالا پرداخت. محققان دریافتند افرادی که روزانه آب آلو می نوشند، کلسترول بد (LDL) کمتر و کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهند.

لازم به ذکر است که در این مطالعه از شرکت کنندگان در تایوان استفاده شده است. دانشمندان باید مطالعات بیشتری در مورد اثرات آلو و آلو جنگلی در جمعیت های متنوع و اضافی انجام دهند.

آلو جنگلی حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. اینها موادی هستند که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند.

رادیکال های آزاد باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن می شوند که می تواند منجر به آسیب سلولی شود. استرس اکسیداتیو می تواند خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی عروقی و برخی سرطان ها را افزایش دهد.

آلو جنگلی سرشار از پلی فنول است که ترکیبات گیاهی مفیدی با خواص آنتی اکسیدانی است. برخی تحقیقات نشان داده است که پلی فنول ها ممکن است به محافظت از فرد در برابر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 کمک کنند.