مردی که در کلاف مبل ال خانه اش جنازه همسرش را پنهان کرده بود سرانجام به چنگ قانون افتاد

بافته‌های جوت یکی از بافته‌های اولیه کلاف مبل ال یا لوازم داخلی بوده و امروزه گاهی در کارگاه‌های مبلمان که از تکنیک‌های سنتی استفاده می‌کنند استفاده می‌شود. جوت که از الیاف گیاهی ساخته شده است، انواع مختلفی دارد، اما جوت تنگ قوی ترین و مقاوم ترین برای روکش است.

پلی پروپیلن و پلی اتیلن که به دلیل دوام و مقاومت (از جمله مقاومت در برابر آب و هوا و کپک) ارزشمند هستند، از ترکیبات پلاستیکی قوی با نقطه شکست بالا ساخته شده اند مناسب برای مبل ها. بسیاری از سازندگان مبلمان مدرن این بافته ها را در ساخت مبل خود انتخاب کرده اند.

کلاف مبل

تارهای لاستیکی دارای خاصیت ارتجاعی هستند، بنابراین یک کلاف مبل ال قوی را فراهم می کنند. این به یکی از محبوب ترین گزینه ها در ساخت مبل تبدیل شده است و با استفاده از منگنه متصل می شود. نام های تجاری مانند پیرلی در زمینه تارهای لاستیکی پیشرو هستند و کیفیت و طول عمر بالا را تضمین می کنند.

پس از فنر یا تار شدن کلاف، چندین لایه وجود دارد که باید قبل از اینکه یک پارچه آستر نهایی به عرشه صندلی وصل شود، اعمال می شود. در حالی که روش ها متفاوت است، این می تواند شامل یک پوشش اولیه (به نام اسکریم)، لایه های فوم اولیه و کف پوش نازک باشد.

Scrim معمولاً از پارچه‌های خام‌تری مانند جوت، هسسین یا کالیکو ساخته می‌شود و به سادگی به عنوان نوار عمل می‌کند. بین سیستم فنری یا بافته و لایه های بالایی قرار می گیرد و هر مرحله از فرآیند را در خود نگه می دارد.

همچنین این مرحله زمانی است که پارچه زیرین یا پوشش گرد و غبار که ماده زیر کلاف مبل ال است، اعمال می شود که عملکرد داخلی را پنهان می کند و از گرد و غبار شدن منطقه جلوگیری می کند. مدرک دیگری که نشان می دهد هر قسمت از مبل به دقت در نظر گرفته شده است.