مردی که به همسرش ورق آهن هدیه داد

همکار، مدیر طراحی LEO A DALY توضیح می‌دهد که برای بهینه‌سازی کامل احتمالات ورق فلزی قیمت قوطی آهن ایده‌های طراحی را زودتر با سازندگان مطرح کنید تا فرصت‌ها و محدودیت‌های ساخت و ساز را شناسایی کنید.

همچنین، “درک خواص مواد صفحه فلزی که با آن طراحی می کنید مهم است. این شامل رابطه هندسه و روش ها با استحکام و نحوه اتصال به مواد دیگر است.

همچنین چگونگی ایجاد ارتباط بین صفحات و تطبیق حرکت. شرایطی وجود دارد که در آن یک سری لایه‌های سبک‌تر، به‌ویژه در کاربردهای روکش‌دهی معنا پیدا می‌کنند.

Ginn توصیه می کند که تعیین کنید آیا صفحات فلزی دارای بست های مخفی هستند یا بست های آشکار بست‌های مخفی گران‌تر هستند، اما عموماً ظاهر بهتری دارند و با نگهداری کمتر عمر طولانی‌تری دارند.

با این حال، با اتصال دهنده های مخفی، زمانی که صفحات باید تعویض شوند، دشوارتر و کار سخت تر است. تصمیم کلیدی دیگر این است که آیا آنها به عنوان یک ضد باران نفوذپذیر یا یک مانع آب و هوای ضد آب استفاده می شوند.

طبق تجربه من، نصب ضد باران رایج‌تر است، اما برای جلوگیری از ایجاد محیط‌های دعوت‌کننده برای حشرات باید مراقبت ویژه‌ای صورت گیرد.

داف هشدار می دهد که وقتی به درستی درمان نشود، صفحات فلزی می توانند خورده شوند. “در ترافیک زیاد و محیط های خورنده یا مرطوب ممکن است بهترین انتخاب نباشند.

محدودیت دیگر این است که اگر مواد در محل کار نیاز به اصلاح داشته باشند، نسبت به سایر مواد به نیروی کار، تلاش یا تجهیزات ویژه بیشتری نیاز دارند. Slattery خاطرنشان می کند که صفحات فلزی نباید زمانی که وزن سیستم دیوار نگران کننده است استفاده شود.

Scharr اضافه می کند که برای صفحات با فرمت کوچک، “وقتی مدولاسیون پانل مورد نظر اسمی کمتر از 24 اینچ باشد، سرمایه گذاری صفحه ارزش کمتری دارد مگر اینکه مقاومت در برابر ضربه شدید مورد نظر باشد. در این موارد، یک ماده گیج سبک تر ممکن است سرمایه گذاری بهتری باشد.

به طور کلی ویتنی ساندر مدیر معماران ساندر، مارینا دل ری، کالیفرنیا، معتقد است که وقتی به درستی در نظر گرفته شود و جزئیات آن به درستی مورد توجه قرار گیرد، «پانل‌های فلزی می‌توانند تا پایان عمر یک ساختمان دوام بیاورند.

خواص تزئینی آنها و قابل قبول بودن مواد برای بسیاری از پرداخت ها می تواند درخشندگی واقعی را برای بسیاری از نمای بیرونی ساختمان ها به ارمغان بیاورد.