مردی که بادام پوست کنده را با اره موتوری پوست می کند راهی زندان شد

بهتر است بادام پوست کنده را در دماهای پایین تری نگهداری کنید، به خصوص اگر می خواهید ماندگاری آن را تا حد امکان افزایش دهید. فقط کافی است بادام ها را در یک کیسه یا ظرف دربسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

اگر بادام پوست کنده ها تفت داده شده یا طعم دار هستند، توصیه می شود توصیه های نگهداری روی بسته بندی را مطالعه کنید.

در بیشتر موارد، تنقلات بادام را می توان در دمای اتاق نگهداری کرد. تنها چیزی که باید از آن مراقبت کنید یک ظرف یا کیسه خوب در بسته است.

اگر بادام ها در یک کیسه قابل بسته شدن هستند، آنها را در آنجا بگذارید. اما اگر بسته بندی به اندازه کافی بسته نشد، بادام ها را به ظرفی درب دار یا کیسه زیپلاک منتقل کنید. در هر صورت، اگر هیچ دستورالعمل نگهداری پیدا نکردید، یخچال همیشه بهترین انتخاب است.

بادام

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بهتر است بادام را چه به صورت خام و چه بو داده در دمای سردتر نگهداری کنید. در حالی که نگهداری بادام یک راه عالی برای تازه نگه داشتن آنها و افزایش عمر مفید آن است، می توانید بادام را نیز منجمد کنید تا تازه و طولانی تر بماند.

اگر بادام را به دفعات زیاد نمی خورید یا فقط زیاد می خورید، آن را فریز کنید. زیاد نگران شرایط نگهداری نباشید. فقط باید ابتدا بادام ها را به درستی بسته بندی کنید و تمام.

علاوه بر این، عمر مفید این آجیل های غنی از پروتئین و مواد مغذی را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

می توانید بادام های پوست کنده را نیز منجمد کنید. اما اگر مطمئن نیستید که زمان و حال و هوای پوست کندن بادام هایتان را در زمان نیاز خواهید داشت، بهتر است از بادام خام پوست کنده استفاده کنید.

آیا انجماد بادام مواد مغذی را از بین می برد؟
انجماد دومین راه (اگر نه بهترین) برای نگهداری بادام است. این نه تنها ماندگاری این آجیل ها را افزایش می دهد، بلکه آنها را تازه نگه می دارد.