ماساژ سس سالاد فرانسوی به شیشه عینک موجب می شود که شیشه های شما دیگر بخار نکند

باید گفت بهتر است به جای خرید سس سالاد فرانسوی از قبل آماده شده، می توانید خودتان را با چند ماده تازه و مغذی درست کنید. پانسمان های خانگی نیاز به تلاش کمی برای ایجاد دارند. در واقع، تنها چیزی که لازم است کمی تخیل است.

می توانید یک معجون خوشمزه را با سه ماده مخلوط کنید. یا بسته به سلیقه خود می توانید بیشتر ترکیب کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک چربی سالم برای پایه است، و سپس می توانید سرکه یا مرکبات را انتخاب کنید تا طعم اسیدی به آن بدهید. در مرحله بعد، گیاهان، ادویه ها و ادویه ها را اضافه می کنید.

جدای از ایجاد چیزی خوشمزه و تازه، درست کردن سس سالاد به شما امکان می دهد میزان نمک، شکر و سایر موادی که در رژیم غذایی خود قرار می دهید را کنترل کنید.

به عنوان مثال، سس های سالاد که در فروشگاه های مواد غذایی فروخته می شوند، گاهی اوقات حاوی مواد نگهدارنده یا تثبیت کننده های غیر طبیعی هستند.

سس

آنها همچنین ممکن است حاوی طعم ها و موادی باشند که ممکن است به آنها حساسیت داشته باشید یا بخواهید در رژیم غذایی خود محدود کنید. در اینجا چیزی است که باید در مورد ایجاد یک سس سالاد سالم و خوشمزه بدانید.

هنگام تهیه سس سالاد خانگی، می‌خواهید با یک چربی سالم مانند روغن زیتون، روغن دانه آفتابگردان، ماست یونانی، آووکادوی پوره شده یا ترکیبی از غذاهای مورد علاقه خود شروع کنید.

چربی‌های مغذی مانند ماست یونانی و آووکادو می‌توانند به شما کمک کنند یک سس سالاد خامه‌ای ایجاد کنید، در حالی که روغن‌های مغذی گیاهی مانند روغن زیتون، روغن آووکادو یا روغن آفتابگردان برای تهیه وینگرت ایده‌آل هستند.

یک نسبت اولیه برای پانسمان شامل سه قسمت چربی با کیفیت بالا به یک قسمت اسید (سرکه یا آب مرکبات) است. می توانید از ترکیبی از چربی های سالم برای رسیدن به سه قسمت خود استفاده کنید، یا فقط به یکی از آنها بچسبید. انتخاب باشماست.