لباس سربازانی که از سرما نجات یافتند از جنس پارچه برزنت بود

وقتی صحبت از پارچه به میان می‌آید، ممکن است با انواع مختلف پارچه مخمل موجود و خارج از جهان آشنا نباشید. برخی از این پارچه ها برای ملافه و ملحفه استفاده می شود، در حالی که پارچه های دیگر برای پوشاک و پوشاک استفاده می شود.

با تعداد زیادی پارچه مختلف برای انتخاب، ما به این نتیجه رسیدیم که با معرفی ده تا از پرکاربردترین پارچه ها به شما کارها را ساده می کنیم و جزئیات مربوط به این که از کجا آمده اند، چه هستند و برای چه مواردی استفاده می شوند.

به بخش 1 این وبلاگ 10 قسمتی خوش آمدید. امروز، ما در مورد هر چیزی که باید در مورد پارچه لباس کردی سنندج بدانید صحبت خواهیم کرد.

پارچه کتان یکی از پرمصرف ترین پارچه هاست و مستقیماً از گیاه کتان می آید. کتانی که به عنوان پارچه ای قوی، بادوام و جاذب شناخته می شود، تقریباً همیشه به عنوان پارچه برای رختخواب یافت می شود و از آن استفاده می شود.

زیرا نرم، راحت است و بسیار سریعتر از پنبه خشک می شود و آن را به پارچه ای ایده آل برای افرادی که هنگام خواب عرق می کنند، تبدیل می کند.

کتانی را بهتر توصیف می‌کنند که پارچه ملحفه ای است که از الیاف بسیار ظریفی که از گیاه کتان به دست می‌آید ساخته شده است. این الیاف با دقت استخراج می شوند، به نخ ریسیده می شوند و سپس به صورت ورقه های بلند از پارچه راحت و بادوام به نام پارچه کتان بافته می شوند.

قبل از اینکه این وبلاگ را به پایان برسانیم، بیایید خلاصه کنیم. کتان از گیاه کتان می آید.

الیاف آن به نخ ریسیده می شود و سپس به پارچه ای بافته می شود که قیمت پارچه برزنت دیجی کالا و همچنین برای ملافه، درمان پنجره، بانداژ و لوازم خانگی استعلام گرفته می شود. کتانی سبک وزن، رسانای عالی گرما، به طور طبیعی جاذب و ضد باکتری است.

  • منابع:
    1. Article on linen fibres/fabric
  • تبلیغات: 
    1. مردمان ثرومندی را که شاد نیستند بشناسید!
    2. لوبیا دارای درصد بالایی از فیبر رژیمی است
    3. استفاده از پارچه مبلی ترمه و سنتی زیبایی بسیاری دارد
    4. 3 واقعیت باورنکردنی درمورد میگو!