قاچاق دونات شکلاتی از آمیریکا موجب لو رفتن یک باند مخوف شد

برای تهیه یک دونات عالی می‌توانید نوع سوراخ‌های دونات شکلاتی را که در مغازه‌های دونات‌ فروشی آمریکایی فروخته می‌شوند، با تشکیل گلوله‌های خمیری کوچک با مخمر، سرخ‌کرده و اضافه کردن لعاب روی‌پوش مورد نظر ایجاد کنید.

به دلیل کاهش اندازه آنها، فقط باید سوراخ های دونات را به مدت تقریباً 3 1/2 دقیقه سرخ کنید. همین روش را دنبال کنید تا از مراکز دور ریخته شده دونات های کیک حلقه ای، سوراخ های دونات کیک ایجاد کنید.

زپل توپ های خمیر سرخ شده ایتالیایی است که روی آن پودر قند قرار داده شده است و قطر آنها تقریباً 4 اینچ است. برخی از نانوایان Zeppole خود را با کرم شیرینی به سبک کانولی، ژله، کره عسل یا کاسترد پر می کنند.
لوکومادها – لوکومادها غذاهای لذیذ خمیر سرخ شده یونانی هستند که با ظاهر بیرونی ترد و طلایی و فضای داخلی نرم و مطبوعشان مشخص می شود. لوکومادهای سرخ شده خود را در شربت عسل داغ خیس کنید، روی آن گردوی خرد شده بپاشید و قبل از سرو با دارچین تزیین کنید.

دونات
Nun’s Puffs – Nun’s Puffs دونات های فرانسوی کوچکی هستند که از خمیر چو غلیظ و رامی به قطر 1 1/2 اینچ ساخته شده اند. پفک های نون را قبل از سرو در شکر می غلتانند.

در حالی که آنها در تمام طول سال خورده می شوند، Nun’s Puffs غذای منتخب در طول Mardi Gras در فرانسه است و آنها را به سلف نیواورلئان تبدیل می کند.

دونات لانگ جان، با نام مستعار “لانگی”، یک دونات مخمر است که با شکل مستطیلی آن مشخص می شود. لانگ جان ها با لعاب یا آیسینگ پوشانده می شوند و می توانید آنها را با کاسترد، پودینگ یا خامه پر کنید.

“Long John” محبوب ترین نام برای دونات های مستطیلی پر نشده در غرب میانه ایالات متحده و کانادا است، جایی که آنها معمولاً انواع پر شده را “کرم استیک” می نامند.