صادرات ادوات کشاورزی رشت به خارج از درآمدهای نفتی هم پرسود تر است

از جمله ادوات کشاورزی رشت می توان به برزنت ها که برزنت ها ورقه های بزرگ و انعطاف پذیری هستند که برای کشاورزی ضروری هستند. عمدتاً در هوای تابستان در هند استفاده می شود.

در بازار انواع برزنت وجود دارد که شامل برزنت پارچه ای، برزنت HDPE، برزنت پنبه ای و برزنت نایلونی می باشد. اینها در طیف و اندازه های گسترده ای موجود هستند. که تضمینی ضد آب و حفاظت مستقیم حرارتی را فراهم می کند.

از محصولات در برابر بارندگی و نور مستقیم خورشید محافظت می کند. به افزایش تولید در کشاورزی کمک می کند. از دام ها در آب و هوای سرد و گرم محافظت کنید.

ادوات کشاورزی

برس کاتر از جمله ادوات کشاورزی رشت موثر است. از آن برای کوتاه کردن درختان کوچک، برداشت محصولات، بریدن علف های هرز و سایر شاخ و برگ استفاده می شد. 3 نوع برس کاتر وجود دارد که عبارتند از Handheld، Walk-Behind و Tow-Behind.

براش کاتر دارای موتوری است که بدنه را پشتیبانی می کند و انرژی را به سر برش دوار می دهد. قسمت های دیگر عبارتند از: سر صاف کننده، دسته، تیغه برس برش و شفت برس کاتر.

Power Weeder برای از بین بردن علف های هرز در باغ های سبزیجات، مزارع تاکستان ها و حوضچه های درختان باغ استفاده می شد. علف های هرز قدرتی به دلیل سهولت در فعالیت کشاورزی در بین کشاورزان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. همراه با موتورهای دیزلی است. برای علف های هرز برقی، انواع ضمیمه های موجود در بازار وجود دارد. این یک ماشین چند منظوره است.

پاور تیلر ماشینی است که برای کشت در کشاورزی استفاده می شود که شامل وجین، کاشت، زراعت و خاک ورزی می شود. مجموعه ای از تیغه های نصب شده با موتور الکتریکی و بدنه چرخ دار ارائه می شود.

پاور تیلر عمدتاً مجموعه ای از تیغه ها است که به آنها تیغه می گویند. شما می توانید آن را به نام های مختلفی از جمله تیلر چرخشی، گاوآهن، روتاتور و بیل زدن چرخشی نام ببرید.