سیب قرمز در بازار مشهد موجب ایجاد صفی طولانی شد

سیب قرمز در بازار مشهد در انواع مختلف با رنگ و عطر یافت می شود از پرمصرف ترین میوه هاست. در اینجا 10 مزیت شگفت انگیز سیب با محتوای غذایی بسیار بالا آورده شده است.

سیب که از حدود 85 درصد وزنی آب تشکیل شده است، کالری کمی دارد. 150 گرم سیب حاوی 60 تا 75 کالری است و دارای ترکیب فیبر متعادل و متنوعی است.

سیب که حاوی مقدار زیادی ویتامین (A، E، B6 و C…) است، به ویژه سرشار از ویتامین C است که به پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام می بخشد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و سلول های استخوانی را تقویت می کند.

 

سیب قرمز در بازار مشهد همچنین حاوی مواد معدنی ارزشمندی است. پتاسیم که به عملکرد خوب قلب، تنظیم فشار خون، عملکرد صحیح سیستم عصبی و ماهیچه ها کمک می کند، فسفر که از تعادل pH خون حمایت می کند، استخوان ها و دندان ها را می سازد، سلنیوم که برای پوست و سیستم ایمنی مفید است.

منگنز که به مبارزه با آلرژی، آسم، استرس، خون کمک می کند. حاوی روی است که تکثیر سلول ها، مس، کلسیم، منیزیم و حتی آهن را تضمین می کند که ایمنی را تقویت می کند. سیب همچنین محتوای فیبر بالایی دارد.

سیب که به طور مرتب توسط محققان مورد مطالعه قرار می گیرد، همچنان لیست فواید خود را گسترش می دهد. در اینجا 10 مزیت شگفت انگیز سیب آورده شده است.

سیب از نظر پکتین بسیار غنی است. پکتین یک فیبر طبیعی است که در برخی از گیاهان یافت می شود. مطالعات نشان می دهد که مصرف پکتین به کاهش سطح کلسترول شما کمک می کند. مطالعات نشان داده اند که خوردن منظم 1 سیب در روز می تواند به طور قابل توجهی کلسترول را کاهش دهد.

فیبر موجود در سیب از دیابت محافظت می کند. سیب به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد، شاخص گلیسمی پایینی دارد. شاخص گلیسمی سرعتی است که یک غذا سطح قند خون شما را افزایش می دهد.