سرو کردن کلوچه شمال در عروسی زوجی جوان دعوای لفظی به راه انداخت

برای تهیه یک کلوچه شمال کافی است این پنج قد را بردارید:
مرحله 1). کره و شکر را خامه بزنید. کره، شکر قهوه ای، وانیل و نمک را در یک کاسه کوچک با همزن بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود. می توانید از همزن دستی برقی استفاده کنید یا با دست و با کاردک این کار را انجام دهید.

گام 2). در زرده تخم مرغ مخلوط کنید. زرده تخم مرغ را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله 3). مواد خشک را اضافه کنید. آرد، پودر کاکائو و جوش شیرین را در یک کاسه متوسط الک کرده و به مخلوط کره اضافه کنید. فقط تا زمانی که ترکیب شوند مخلوط کنید. شکلات خرد شده را داخل آن بریزید.

مرحله 4). خمیر را سرد کنید. در ظرف را بپوشانید و در حالی که فر را از قبل گرم کرده اید به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

کلوچه

مرحله 5). پخت! قاشق غذاخوری خمیر را به شکل توپ درآورید و روی ورقه پخت آماده شده با فاصله 2 اینچ از هم قرار دهید. کمی صاف کنید. به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی و پف کند. آنها همچنان باید در وسط نرم باشند. برای خنک شدن کامل به یک توری سیمی منتقل کنید، اما حتماً چند تایی که گرم هستند بخورید.

دقت کنید که آرد را دقیق اندازه بگیرید. آرد زیاد این کلوچه شمال را خشک و شکننده می کند و هنگام کار در دسته های کوچک، حتی یک قاشق چای خوری بیشتر می تواند نتیجه را تغییر دهد.

این کلوچه شمال را زیاد نپزید. در حداقل زمان بررسی کنید و وقتی روی لبه ها قرار گرفتند و وسط آن کمی نرم شدند، آنها را بیرون بیاورید. آنها به پختن در سینی پخت داغ ادامه می دهند.

حداکثر 10 کلوچه شمال درست کنید. اگر بیشتر از این درست کنید، خمیر کمی برای هر کلوچه شمال خواهد بود و آنقدرها جویدنی نخواهند داشت.