سارقی که با شیلنگ لاستیکی آب بانک را خالی کرد دستگیر شد

شیلنگ لاستیکی آب لوله های توخالی هستند که برای انتقال مایع یا جامدات سیال در محدوده دما یا فشار معین استفاده می شوند. شیلنگ لاستیکی آب در هر دو حوزه صنعتی و خانگی برای انتقال مواد در مقادیر زیاد از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. شیلنگ های لاستیکی حداقل از سه لایه تشکیل شده است.

لایه داخلی با یک لوله لاستیکی مصنوعی بدون درز تشکیل شده است. لوله داخلی با چندین لایه تقویت کننده پوشیده شده است. آرماتور با پوشش لاستیکی بیرونی پوشانده شده است. این لایه‌ها استحکام شیلنگ لاستیکی را بهبود می‌بخشد، که آن را قادر می‌سازد تا مواد را به طور یکپارچه توزیع کند.

شیلنگ‌های لاستیکی لوله‌های استوانه‌ای هستند و می‌توانند متناسب با یک کاربرد خاص سفارشی شوند. شما باید اندازه، مواد و هزینه شلنگ را متناسب با استفاده نهایی کسب و کار خود تعیین کنید.

شیلنگ

انواع مختلفی از شیلنگ های لاستیکی مانند شلنگ سوخت، شلنگ رادیاتور، شلنگ صنعتی، شیلنگ باغی و شیلنگ خودرو وجود دارد. استفاده از شیلنگ لاستیکی مناسب، پراکندگی مایعاتی مانند آب، روغن و مواد شیمیایی را راحت می کند.

برای انتخاب سازنده و تامین کننده شلنگ لاستیکی برای کسب و کار خود، باید عوامل خاصی را ارزیابی کنید. می توانید S.T.A.M.P.E.D را دنبال کنید.

چارچوب یک دستورالعمل 7 مرحله ای برای تعیین اندازه، دما، کاربرد، مواد، فشار، انتهای شلنگ و تحویل شلنگ است. در اینجا 5 نوع و کاربرد شیلنگ های لاستیکی در بخش های مختلف آورده شده است.

ویژگی های کلیدی شیلنگ های لاستیکی صنعتی مقاومت در برابر حرارت، مقاومت معطر، مقاومت در برابر روغن/سیال، مقاومت در برابر خستگی و مقاومت در برابر ازن. برای انتقال شیلنگ های آب و بخار، هوا، روغن و نفت و سایر مواد شیمیایی استفاده می شود. این شیلنگ ها در برابر حلال ها و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی دارند.