زن و شوهری که چسب پی وی سی تارگت علت جدایی آن ها شد

شما می توانید بدون نیاز به جوش یا لحیم کاری در مدت زمان کوتاهی یک مهر و موم محکم ایجاد کنید. به علاوه، اکثر محصولات امروزی نسبتاً سریع عمل می کنند، بنابراین می توانید هر مشکلی را که دارید نسبتاً سریع برطرف کنید.

اگر آماده انجام پروژه بعدی خود هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد زمان خشک شدن چسب پی وی سی تارگت بدانید، به علاوه برخی اطلاعات اضافی که هنگام استفاده از محصول باید بدانید.

چسب پی وی سی تارگت که به عنوان سیمان پی وی سی نیز شناخته می شود، یک چسب با اتصال سریع است که برای اتصال لوله های پی وی سی یا پلی وینیل کلراید به یکدیگر استفاده می شود. برای یک شیشه در فروشگاه های لوازم خانگی حدود 12 دلار هزینه دارد.

چسب

چسب پی وی سی تارگت از رزین پی وی سی و مواد شیمیایی مانند متیل اتیل کتون و استون تشکیل شده است که قبل از ایجاد یک مهر و موم محکم، لوله های پلاستیکی را در جای خود قرار می دهد. شما معمولاً از چسب PVC برای تعمیر لوله های نشتی یا برش لوله های PVC و اتصال آنها به یکدیگر استفاده می کنید.

در ابتدا باید چسب پی وی سی را به مدت 30 ثانیه کنار هم نگه دارید، یعنی حدوداً چه مدت طول می کشد تا واکنش شیمیایی پیوند اولیه شروع شود. ممکن است لازم باشد تا 30 دقیقه دیگر صبر کنید تا چسب های سریع خشک شونده به درستی خشک شوند. برخی از محصولات پیشنهاد می کنند قبل از ادامه یا روشن کردن مجدد لوله کشی تا دو ساعت صبر کنید.

در حالی که اینها معیارهای خوبی برای صبر کردن برای خشک شدن چسب PVC هستند، همیشه بهتر است دستورالعمل های مربوط به محصول خاص خود را بخوانید و کار خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مهر و موم محکمی دارید.