روشویی جدیدی که موسیقی مناسب حالت روحی شما را پلی می کند

روشویی جدید باید هم به دلیل عملکردشان و هم به دلیل تناسب با سبک طراحی انتخاب شده برای بازسازی حمام انتخاب شوند. با نگاهی به نمونه‌هایی از حمام‌های بازسازی‌شده برای الهام، برخی از صاحبان خانه‌ها عاشق یک روشویی خاص می‌شوند و حتی تصمیم می‌گیرند کل طراحی حمام خود را حول این قطعه مبلمان قرار دهند.

وسایل دستشویی خیلی بیشتر از قرار دادن سینک ظرفشویی انجام می دهند. آنها فضای میز، ذخیره سازی و راهی برای پنهان کردن لوله کشی فراهم می کنند (مگر اینکه لوله کشی در معرض “ظاهر” ترجیح داده شود، در این صورت، مواردی برای آن وجود دارد). آنها اغلب به نقطه کانونی حمام تبدیل می شوند و به عنوان قطعه طراحی یکپارچه برای کل اتاق عمل می کنند.

روشویی

موفق ترین حمام های بازسازی شده با یک طرح شروع می شوند هدفی برای طراحی و عملکرد اتاق. این اغلب شامل به‌روزرسانی‌های کاربردی، مانند وان حمام زیباتر، فضای پیشخوان بهتر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و روشنایی بهتر است.

همچنین احتمالاً شامل به‌روزرسانی‌های طراحی نیز می‌شود، زیرا ممکن است صاحبان خانه بخواهند یک حمام قدیمی‌تر را به ظاهری مدرن‌تر مدرنیزه کنند که برای آن یک روشویی جدید مدرن سنگ مرمر، چوب یا سینک ظرفشویی ممکن است عالی باشد یا شاید تاکید و یکپارچه‌سازی ظاهری عتیقه در سراسر آن باشد.

کل اتاق در این مورد، روشویی به سبک ویکتوریایی افزوده ای چشم نواز خواهد بود. روشویی های زیبایی در هر سبکی از جمله مدرن، معاصر، عتیقه و انتقالی موجود است.

کلید ترکیب سبک با نیازهای دیگر است. روشویی باید یک سینک یا دو سینک داشته باشد؟ آیا فضای پیشخوان دغدغه اصلی است یا ظاهر جسورانه یک سینک ظرفشویی (با شمارنده کم یا بدون پیشخوان) ترجیح داده می شود؟

هنگامی که به بازسازی حمام و آشپزخانه فکر می کنید، صاحبان خانه های لیوونیا باید یک شرکت بازسازی معتبر پیدا کنند که مجموعه وسیعی از روشویی ها و سایر مبلمان حمام را به اضافه مهارت و مهارت در نصب همه آنها ارائه دهد.