دوام و مقاومت تشک های با کیفیت با لایه پایه آن تعیین می شود

لایه پایه که لایه پایه نیز نامیده می شود، دوام تشک تشک مسافرتی نوزاد را تعیین می کند. در بیشتر تشک های باکیفیت، لایه پایه حداقل 50 درصد ضخامت تشک را تشکیل می دهد.

به عنوان مثال، اگر یک تشک 12 اینچی می خرید، مطمئن شوید که لایه پایه حداقل 6 اینچ ضخامت داشته باشد. تشک هایی با لایه پایه ضخیم تر معمولا بادوام هستند زیرا لایه پایه ضخیم از افتادگی تشک جلوگیری می کند.

در تشک های سنتی داخلی مدل پالتو چرم زنانه  فنر و هیبریدی، لایه پایه از کلاف ساخته می شود. بیشتر تخت‌های مموری فوم دارای لایه پایه پلی فوم هستند، در حالی که تخت‌های لاتکس ممکن است دارای فوم لاتکس یا پلی فوم در پایه باشند.

اگر یکی از بادوام‌ترین تشک‌ها را می‌خواهید که سال‌ها راحت بماند، باید حداقل 8 اینچ ضخامت داشته باشد، از جمله حداقل نیاز به لایه راحتی 2 تا 3 اینچی و لایه پایه 5 تا 6 اینچی.

تشک

معمولاً هر چه تشک ضخیم تر باشد، احساس نرمی بیشتری دارد. در این بخش، ما در مورد عواملی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد ضخامت تشک خود در نظر بگیرید، صحبت می کنیم.

وضعیت خواب
سطوح مختلف ضخامت بر احساس جویدن سیاه دانه صبح ناشتا تشک تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر کیفیت خواب شما بدون توجه به موقعیت خواب شما تأثیر می گذارد.

برخی از موقعیت های خواب نیاز به بالشتک بیشتری دارند، در حالی که موقعیت های دیگر نیاز به حمایت بیشتری دارند. تشک هایی با سطوح مختلف ضخامت می توانند این نیازهای خواب متفاوت را برطرف کنند.

خواب پهلو: بهترین تشک ها برای خواب های خواص لیمو عمانی پهلو معمولاً 12 تا 14 اینچ ضخامت دارند و بالشتک زیادی به شانه ها و باسن می دهند. این نواحی وزن کل بدن شما را در حالت خوابیدن به پهلو تحمل می کنند. لایه های راحتی مخملی، بالشتک مورد نیاز را برای کاهش فشار در شانه ها و باسن فراهم می کنند.

  • منابع:
    1. How Buying A Mattress Is Like Choosing A College
  • تبلیغات: 
    1. بلعیده شدن کارگران افغانی در دستگاه بازیافت پلاستیک!!!!
    2. ساخت شیشه دوجداره ضد گلوله با استفاده از تار عنکبوت!
    3. کره رمین با ضربه شدیدی در حال نابودی می باشد!
    4. دانشمندان موفق به ساخت اکسیر جوانی شده اند!!