دستمال مرطوب قوطی که با خاصیت جادویی هرگونه تتو را بدون خونریزی پاک می کند

استفاده از حلقه های دستمال مرطوب قوطی تا حدودی جای بحث دارد. در اصل، آنها برای اولین بار در اوایل قرن 19 در فرانسه مدت ها قبل از اختراع ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گرفتند. به زودی این مفهوم در بیشتر اروپا و در قاره آمریکا گسترش یافت.

هدف از حلقه دستمال این بود که نشان دهد دستمال بین شست‌وشوهای هفتگی چه کسی است تا اقدامات بهداشتی بهتری را نشان دهد.

درست است آنها از همان دستمال چند بار قبل از شستن استفاده می کنند. حلقه دستمال شخصی‌سازی می‌شد و بعد از هر بار استفاده برای نشان دادن اینکه دستمال متعلق به چه کسی است استفاده می‌شد تا آن شخص دوباره و دوباره از همان دستمال تا روز شستشو استفاده کند.

این روند در دهه 1840 شروع به تکامل کرد اما حلقه های دستمال سفره هدایایی عالی برای مراسم عروسی و تعمید در نظر گرفته شدند.

سپس با اختراع ماشین لباسشویی چرخشی دستی در سال 1858 و ماشین لباسشویی برقی در سال 1908، در اواسط قرن بیستم نقش حلقه های دستمال دستمال تغییر کرد. در جوامع طبقه متوسط آمریکا، سنت حلقه دستمال سفره تکامل یافت و تبدیل به یک قطعه تزئینی برای غذاخوری های معمولی و رسمی شد.

دستمال

با توجه به اهمیت تاریخی حلقه های دستمال سفره، نباید از آنها در غذاخوری های رسمی استفاده کرد.

با این حال اگر فکر می‌کنید که آن‌ها به چیدمان میز شما روحیه شخصیتی می‌بخشند، از آن‌ها فقط برای ناهارخوری‌های معمولی یا مناسبت‌های غیررسمی استفاده کنید.

پس میزبان یا مهماندار شما استفاده از حلقه دستمال سفره را انتخاب کرده است و اگر به درستی قرار گیرد دستمالی که با حلقه دستمال نگه داشته شده است باید به نظر برسد که رو به شما، مهمان است.

حلقه دستمال را به آرامی به سمت خود بلغزانید و دستمال را به سمت بالا بکشید. سپس به آرامی حلقه دستمال را در سمت چپ بالای محل خود قرار دهید و شروع به باز کردن کنید تا دستمال را مانند حالت عادی در دامان خود قرار دهید.