خرید عمده کنجاله کلزا

کنجاله کلزا محصولی بدست آمده از گیاه کلزاست که با کیفیت مرغوب و عالی تولید می شود و در بازار های داخلی بصورت عمده قابل خریداری می باشد.
کنجاله کلزا به تفاله های کم چربی گفته می شود که طی روغن گیری گیاه کلزا باقی می مانند و به خاطر ارزش تغذیه ای بالای شان در تهیه سویا کلهر بندر امام مورد استفاده قرار می گیرند.
گیاه کلزا دارای بهترین و باکیفیت ترین دانه های روغنی است و روغنش از خواص فراوان برخوردار می باشد و مواد اضافه از این روغن کشی که کنجاله نام دارند دارای بهترین ارزش تغذیه هستند به همین خاطر کنجاله کلزار را امروزه برای خوراک دهی به گوسفندان پرواری و گاو های شیرده بکار می برند و همراه با دیگر کنجاله ها به تامین پروتئین دام ها کمک می کنند.

ارزش تغذیه ای کنجاله کلزا

کنجاله کلزا بعلت داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده و همچنین به خاطر اینکه فاقد کلسترول است یک خوراک مقوی به شمار می رود و در پایین آوردن اسید اوریک نقش درمانی دارد و همچنین برای دام و طیور هم نقش تامین کننده پروتئین را ایفا می کند.
دانه های کلزا از 55 درصد روغن و 24 درصد پروتئین برخوردارند که بعد از روغ کشی کنجاله های موجود روغن شان را از دست داده اند ولی پروتئین بسیار زیادی را نگه داشته اند و بهترین منابع پروتئینه گیاهی به حساب می آیند.
در قدیم کنجاله های کلزا موجب اختلال فعالیت تیروئید در دام و احشام می شد که با اقدامات اصلاح شده روی گیاهان کلزا، این کنجاله ها امروزه مقدار زیادی از اولئیک و لینولئیک شان را از دست داده اند و اسید های چرب نامطلوب شان کاهش یافته است و می توان از این کنجاله ها برای دام ها استفاده کرد.

سویا کیلویی دامی از محصولاتی است که سرشار از پروتئین و مواد مغذی است که دامداران همواره برای تغذیه دام های خود از آن تهیه می‌کنند تا بتوانند باعث رشد و پرورش بهتره دام ها شوند مهمترین ویژگی آن این است که کپک نمی زند.این کنجاله منبعی سرشار از هیستیدین و متیونین است و بهترین توازن اسید های آمینه را دارا می باشد و همچنین سیستئین و ترئونین فراوانی در آن یافت می شود که هریک ازین مواد برای حفظ سلامت دام و شیر آن ضروری می باشد.
خاطر نشان شویم که کنجاله های کلزا در حال حاضر بصورت عمده و کلی قابل خریداری اند و با مرغوب ترین درجه کیفی بفروش می رسند.