حوله تن پوش رولکس توانست خانه ای را از خاکستر شدن نجات دهد

تنها در قرن نوزدهم بود که حوله تن پوش رولکس در دسترس عموم قرار گرفت. با تأثیر صنعتی شدن تقریباً در همه جنبه ها، قیمت آنها کاهش یافت و اقتصادی شد. این به عموم مردم کمک کرد تا آنها را از مغازه ها خریداری کنند.

داگلاس آدامز، نویسنده، در کتاب خود با عنوان «راهنمای هیچ‌هیکر برای کهکشان» اشاره کرده است که حوله تن پوش رولکس «بسیار مفیدترین چیزی است که یک مسافر بین ستاره‌ای می‌تواند داشته باشد». ما اکنون اهمیت آن را درک می کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی، حوله ها راه درازی را پیموده اند. اکنون در شکل ها و اندازه های مختلف در دسترس هستند و برای کارهای مختلف استفاده می شوند. بنابراین در اینجا لیستی وجود دارد که 3 نوع مورد استفاده ما را برجسته می کند.

حوله

متداول ترین حوله تن پوش رولکس که نیاز اساسی اکثر انسان ها را برآورده می کند، حوله های حمام مستطیلی شکل و اندازه بسیار بزرگی هستند. آنها معمولاً از 100٪ پنبه ساخته می شوند که باعث می شود لمس نرمی به پوست ارائه شود.

آنها از نظر طراحی بسیار جامع و در طبیعت بادوام هستند. حوله های حمام وزن بسیار سبکی دارند و آب را به سرعت جذب می کنند که بر اثربخشی آنها می افزاید. آنها در مجموعه ای از سایه ها موجود هستند که کاملاً دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را تکمیل می کنند.

همانطور که از نام آن پیداست، حوله تن پوش رولکس ساحلی معمولاً در بیرون از منزل به خصوص در ساحل در صبح یکشنبه آفتابی حمل می شوند. آنها معمولاً از ترکیب پنبه و پلی استر ساخته می شوند که باعث می شود ظاهری صاف به آنها بدهد.

این واقعیت که آنها می توانند توسط همه و همه استفاده شوند، چیزی است که باعث می شود در شکل ها و اندازه های مختلف در دسترس باشند. آنها دارای تعدادی بافت و الگو هستند که طراحی کلی آنها را تکمیل می کند. آنها مطمئناً اوقات ساحلی شما را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کنند.