تولید سرامیک خشک کیل از شن کویر لوط

سرامیک خشک کیل عایق بندی شده با روکش ضد باران، یک اصل طراحی ایده آل برای دیوارهای خارجی و به طور فزاینده ای برای طراحی اتاق های داخلی است.

با توجه به سیستم های نصب پیشرونده، خواص مثبت مواد و مواد اولیه مورد استفاده و همچنین گزینه های طراحی بسیار، مزایای بی شماری وجود دارد که گویای استفاده از نمای MOEDING است.

مواد آجری دارای طول عمر نامحدود است، در برابر تمام تأثیرات محیطی مقاومت می کند و به هیچ وجه نیاز به نگهداری ندارد. سرامیک خشک کیل پخته شده رنگ ثابت، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و محو نمی شود.

سرامیک

طیف وسیعی از رنگ ها، قالب ها، سطوح و اشکال سرامیک خشک کیل در ترکیب با انعطاف پذیری در زیرسازی به معمار و طراح آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما اجازه می دهد.

هنگام انتخاب سیستم سرامیک خشک کیل، جنبه های اکولوژیکی و اقتصادی را نباید فراموش کرد. آجر 100٪ به طور طبیعی از خاک رس ساخته شده است که از نظر زیست محیطی در گودال های سفالی مخصوص روی سطوحی که همیشه متعاقباً بازسازی می شوند استخراج می شود.

این ماده فاقد مواد افزودنی مضر است و استفاده از فلزات سنگین را ممنوع می کند. مدیریت دقیق منابع، تولید با استفاده از فرآیندهای تولید معقول از نظر زیست محیطی و قابلیت استفاده مجدد کامل در هنگام تخریب عواملی هستند که این مصالح ساختمانی پایدار را مشخص می کنند.

سرامیک خشک کیل دارای تهویه عقب با روکش ضد باران تلفات حرارتی بسیار کمتری را در زمستان و همچنین حفاظت گرمایی قابل اعتماد در تابستان را به همراه دارند. علاوه بر این، آنها تأثیر مثبتی بر اثر عایق صدا دیوار بیرونی دارند: درجه عایق صدا افزایش می یابد. علاوه بر این، با توجه به سیستم، الزامات فنی حفاظت در برابر آتش را می توان مطابق با قوانین ساختمان انجام داد.

ساختمان جدید برای ایستگاه آتش نشانی در یک مکان بسیار در معرض دید، درست در خروجی تونل البه واقع شده است. بنابراین، هنگامی که به طراحی نما می رسید، تمرکز فقط بر روی ظاهر نبود، بلکه این ماده نیز باید دارای مقاومت بالایی در برابر تأثیرات محیطی بود.