برنج هندی طبیعت و کاربرد آن در تولید عطرهای لاکچری

برنج هندی طبیعت فقط به عنوان یک غذای اصلی برای مصرف استفاده نمی شود. علاوه بر این بسیاری از کاربردهای شگفت انگیز دیگر برنج وجود دارد.

برنج برای خشک کردن وسایل الکترونیکی آسیب دیده از آب، ایجاد یک بسته گرم یا سرد بودن برنج جلوگیری از توده های نمک، کمک به تست دمای روغن قبل از سرخ کردن چیزها، تیز کردن تیغه های مخلوط کن، برای تمیز کردن گلدان کثیف استفاده می شود، به زودتر رسیدن میوه ها کمک می کند، از تشکیل آن جلوگیری می کند.

از زنگ زدگی همچنین به عنوان یک محصول زیبایی برای درخشندگی پوست استفاده می شود.

مصرف برنج احتمالا بی خطر است. با این حال مصرف بیش از حد برنج سفید در روز می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و چاقی را افزایش دهد. بنابراین یک رژیم غذایی متعادل باید حفظ شود.

برنج یک غذای باستانی است و اعتقاد بر این است که برای اولین بار در حدود 6000 سال پیش در چین کشت شده است.

برنج

اما اکتشافات باستان شناسی اخیر دانه های اولیه برنج و ابزار باستانی مزرعه با قدمت حدود 9000 سال را پیدا کرده است.

در اکثریت تاریخ طولانی خود برنج تنها در آسیا یک ماده اصلی بود. تا زمانی که مسافران عرب برنج را به یونان باستان وارد کردند و اسکندر مقدونی آن را به هند آورد، برنج به سایر نقاط جهان راه یافت.

متعاقبا مورها در قرن هشتم در طول فتوحات خود برنج را به اسپانیا آوردند در حالی که صلیبیون مسئول آوردن برنج به فرانسه بودند. برنج در قرن هفدهم توسط اسپانیایی ها در طول استعمار خود در این قاره به آمریکای جنوبی وارد شد.

اکثر برنج های جهان در آسیا کشت می شوند جایی که نقش فوق العاده مهمی در فرهنگ غذایی آنها ایفا می کند. تایلند، ویتنام و چین سه صادرکننده بزرگ برنج هستند.