با نصب دو زغال دینام پژو 405 می توانید به سرعت وسیله نقلیه خود بیفزاید

قسمت های متحرک زغال دینام می توانند با حجم زیادی از مزخرفات خراب شوند. این می تواند مستقیماً بر یاتاقان سوزنی که در جلوی روتور قرار دارد تأثیر بگذارد و به چرخش آزاد محور ورودی اجازه می دهد.

همانطور که این یاتاقان شروع به جدا شدن از تجمع خاک می کند، روتور برای ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای تولید خروجی الکتریکی مورد نیاز تلاش می کند. توقیف نهایی این بلبرینگ باعث می شود باتری شما به آرامی خاموش شود تا زمانی که ماشین شما روشن نشود.

زغال دینام پژو 405 که معیوب شده نیز می‌توانند تأثیر زیادی بر عمر باتری داشته باشند، زیرا دستگاهی که آسیب دیده یا قدیمی است باعث می‌شود باتری شارژ شود و متعاقباً بارها و بارها شیرجه بزند و بر قابلیت‌های آن در نگهداری برق تأثیر بگذارد.

زغال دینام

و یک باتری که توسط یک زغال دینام کاملاً عملکردی عرضه می شود، معمولاً حدود چهار سال استفاده روزانه را قبل از اینکه شارژ نگه دارد دوام بیاورد، با زغال دینام آسیب دیده یا کثیف که به طور قابل توجهی این بازه زمانی را کاهش می دهد.

مرسدس به دنبال این است که تمام قطعات جانبی خود را از طریق یک واحد باتری 48 ولتی کار کند که به عنوان یک سیستم هیبریدی الکتریکی برای موتور نیز دو برابر خواهد شد.

شارژ باتری ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهم ترین زمینه های توسعه خودرو است و یکی از عوامل اصلی بازدارنده خودروهای تمام الکتریکی از تسلط بر دنیای احتراق داخلی است.

خودروهای هیبریدی اکنون از موتورها و ژنراتورهایی استفاده می کنند که جایگزین نیاز به موتور استارت و زغال دینام پژو 405 می شوند و هر دو کار را در یک بسته انجام می دهند. این امر به آرامی منجر به استفاده از موتورهای بدون تسمه می شود و زغال دینام را به دستگاهی ماقبل تاریخ از زمان های گذشته تبدیل می کند.