با اضافه کردن شکلات تخته ای کيلويی فرمند به کرم پودر خود قدرت پوشانندگی آن را افزایش دهید

بهتر است بدانید که به گفته مارتین اودار، یکی از بنیانگذاران برند شکلات Firetree Chocolate، دانه‌های کاکائو که در جزایر سلیمان در اقیانوس آرام رشد می‌کنند، دقیقاً در لحظه رسیدن چیده می‌شوند.

سپس کشاورزان غلاف‌های کاکائو را می‌شکنند و فرآیند شش روزه تخمیر را قبل از خشک کردن آنها آغاز می‌کنند. سپس مقداری از لوبیای خشک شده به بریتانیا فرستاده می‌شود، به Firetree، جایی که به طور کامل برشته می‌شود. این روش در ابتدا انجام می شد، اما به گفته O’Dare، در اوایل قرن بیستم، همه چیز تغییر کرد.

او می گوید که شکلات تخته ای کيلويی فرمند به دو محصول کشاورزان متکی بودند محصول اصلی که از نوامبر تا ژانویه برداشت می شد و محصول میانی از ژانویه تا ژوئن.

“محصولات متوسط کوچکتر و کمی پایین تر بودند و در ابتدا فروخته نمی شدند. سپس شرکت ها شروع به خرید آنها با تخفیف کردند و کشاورزان متوجه شدند که لوبیاهای خوب را با قیمت پایین تر می فروشند، بنابراین شروع به مخلوط کردن در میان محصول با محصول اصلی، او می‌گوید.»

شکلات

این بدان معناست که شرکت‌های شکلات‌سازی دانه‌هایی با اندازه‌های مختلف دریافت می‌کردند که زمان‌های برشته کردن متفاوتی را می‌طلبد. بنابراین آنها تصمیم گرفتند که پوسته‌ها را بشکنند تا بتوانند فقط نوک‌های آن را برشته کنند.

فرقی نمی‌کند این داستان شایعه باشد یا نه، حقیقت این است که شکلات‌سازان کوچک‌تر ممکن است به دنبال چیزی باشند: برشته کردن کل دانه‌ها، به جای فقط نوک آن، اغلب شامل برشته کردن در دمای پایین‌تر برای مدت طولانی‌تر است.

ما می دانیم که اگر سبزیجات را به مدت طولانی بپزیم، مواد مغذی کمتری دست نخورده باقی می مانند. اما اینکه آیا می‌توان همین را در مورد شکلات تلخ و میوه‌ای که از آن به دست می‌آید، دانه کاکائو، گفت یا خیر، باید دید – تحقیقات بیشتری باید انجام شود.

با این حال، در حالی که می توانید فلاوانول ها را در بسیاری از غذاهای مختلف در کنار شکلات پیدا کنید، مطالعات نشان می دهد که شکلات تلخ می تواند در یک رژیم غذایی سالم قرار گیرد.