باز نشدن کیف سامسونت رمزی موجب مرگ کودکی نیازمند به انسولین شد

مدت‌ها قبل از ظهور کیف سامسونت رمزی بسیاری از حرفه‌ای‌ها یک کیف ضمیمه حمل می‌کردند. این کیف که اغلب به آن کیف می گویند، وسیله ای کاربردی و جذاب برای حمل اسناد مهم از یک مکان به مکان دیگر است.

همه از فروشندگان مسافرتی گرفته تا وکلا و مدیران شرکت ها تا معلمان دبیرستان و اساتید کالج از این نوع پرونده استفاده می کردند. اساساً، هر حرفه ای که ممکن است نیاز به پرداختن به کارهای اداری در مکان های مختلف داشته باشد، می تواند از استفاده از یک مورد ضمیمه بهره مند شود.

به طور سنتی، یک کیف سامسونت رمزی به شکل مستطیل است، شامل قفل هایی برای محکم کردن محتویات کیس است، و دارای دسته ای است که حمل کیف را از یک مکان به مکان دیگر برای مالک آسان می کند.

کیف

فضای داخلی معمولا شامل یک بخش اصلی باز با یک تا سه جیب یا کیسه است که برای ذخیره فایل ها و پوشه ها ایده آل هستند. در بسیاری از نسخه ها، جیب های کوچکی نیز وجود دارد که فضایی را برای کارت ویزیت، خودکار و یک دفترچه یادداشت کوچک فراهم می کند.

امروزه، پرونده اتش به ارائه تمام آن عملکردها ادامه می دهد. علاوه بر این، اغلب شامل فضای ذخیره سازی برای رایانه لپ تاپ، چاپگر کف دست، دستگاه های دستی و سایر ابزارهای مرتبط است.

این نوع کیس ها معمولاً از نظر ظاهری حرفه ای تر از یک کیف سامسونت رمزی در نظر گرفته می شوند. از منظر عملی، همچنین محافظت بهتری از تجهیزات الکترونیکی نسبت به کیسه کامپیوتری نرم استاندارد، و همچنین سازماندهی و در جای خود نگه داشتن اسناد و لوازم ضروری سنتی را فراهم می کند.

در بسیاری از موارد، کیفی که از چرم ساخته شده، براق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کیف در بین کیف‌های کیفی محسوب می‌شود. با ساختار محکم، قاب چرمی امنیت عالی، فضای ذخیره‌سازی کافی را فراهم می‌کند و استاندارد طلایی برای ایجاد ظاهری صیقلی و حرفه‌ای در محل کار باقی می‌ماند.